[Czuwaj] Nowy regulamin mundurowy

Rafał kmccoy w konto.pl
Śro, 30 Lis 2005, 17:31:00 CET

Użytkownik Adam Kubiaczyk napisał:
> Jeszcze byłoby superowo gdyby pojawił się w formacie pdf. Niestety nie
> stać mnie na Offica a OpenOffice jakoś nie chce tego łyknąć.
> Pdf wszędzie wygląda tak samo, czego nie można powiedzieć o docu.
> Ponadto ciężko go edytować co dla mnie jest ważne w różnego rodzaju
> dokumentach.

Aż z ciekawości zassałem i sprawdziłem.

1. OpenOffice 2.0 - zawisł i tak został.

2. OpenOffice 1.1.4 odczytał i zaimportował 16 stron tekstu, układ
grafiki i tekstu jest zgodny z oryginałem, choć na 5 stronie u góry
pojawia się trochę powiększony rysunek harcerki w czerwonych
skarpetkach, którego próżno szukać w Wordzie...

3. Word 2003 oczywiście odczytał.

*Chyba* Błąd: przepaska na krzyżu na zdjęciu jest prowadzona po
przekątnej od lewej strony, a nie od prawej. (względem noszącego, a nie
patrzącego obserwatora).

Pozdrawiam
Rafał

--