[Czuwaj] "Zabawy sondazowe"

T.Rex trex w harcerstwo.net
Sob, 1 Paź 2005, 11:23:04 CEST

> Jezeli nikt nie polemizuje z faktami i rzeczywiscie w ciagu kilku godzin
> liczba oddanych glosow na jedna kandydatke wzrosla o 150% po czym sonda
> zostala zamknieta, to ja swoje zdziwienie podtrzymuje.

Olku,

Nie bardzo rozumiem, Twoje zdziwienie, bo żadna z sond na portalu zjazdowym
nie została zamknięta. Zwłaszcza ta dodtycząca kandydatów na naczelnika.

Dziś sprawdziłem ponownie i w dalszym ciągu można oddać głos na "swojego"
kandydata.

Trochę zamieszania wprowadza komunikat o braku aktywnych sąd wyświetlany
przez portal na tych komputerach z których już oddano głos. Mam dynamiczne
przyznawane IP i po każdym ponownym włączeniu komputera i wejściu na strone
Zjazdu mogę ponownie oddać głos. Może Twoje IP jest stałe w związku z czym
skrypt sondy blokuje Tobie możliwość oddania głosu wyswiatlając standardowy
komunikat o braku dostępności sond.

Nie jestem członkiem zespołu prowadzacego portal zjazdowy jedynie wnioskuję
z okoliczności faktycznych jakie mają miejsce w tej sprawie. Dlatego też
wszystkie wątpliwości najpewniej mogliby rozwiać administratorzy portalu,
którzy jeśli mają trochę czasu, mogliby w sposób bezsporny jako autorzy
sondy rozwiać Twoje wątpliwości co do technicznej strony naliczania głosów i
"zamykania" sond.

Na koniec chciałby jedynie dodać, że budowanie teorii spisku (jak to wynika
z kontekstu wysuwanych przez Ciebie wątpliwości) na podstawie dostępności
lub niedostępności sond na stronie zjazdowej jest budowlą na bardzo wątłych
fundamentach. Tym bardziej, że jako osoba posiadająca wiedzę z zakresu
socjotechniki w kontekście wiedzy o kuluarach takich wydarzeń jak Zjazd
zapewne zdajesz sobie sprawę, że ci którzy mogliby chcieć wpływać na wynik
zjazdu (a istnienie takiej grupy sugrujesz) mają zupełnie inny zasób środków
metod, do którego są przyzwyczjaeni, niż "jakaś tam sonda internetowa".

Pozdrawiam, nieco spiskowo ;-)
/|\ Rex

Ps. Zauważyłem, że spisek się rozwija, bo rozkopano rondo "Śródka" w
Poznaniu utrudniając delegatom z Wielkopolski wyjazd na dzisiejszą
konferencję dot. osobowości prawnej. Zapewne komuś na tym zależało by
uniemożliwić im wyjazd skoro prace rozpoczęto w nocy z piątku na sobotę...
"Ocenę prawdopodobienstwa pozostawiam sobie. I Wam."
;-))))))