[Czuwaj] Fundusz Zjazdowy

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 5 Paź 2005, 19:39:59 CEST

> (ciach)
> A czy ktos ma wiedze jak to jest w innych choragwich?
>
> Pozdrawiam
> _______________
> Tomasz Grodzki

Pozwólcie, że zabiorę głos tym razem jako skarbnik chorągwi :-)

Oczywiście, że koszty zjazdu są i trzeba je opłacić. Mamy 15 delegatów,
komendantkę, 3 członków ustępujących władz i "szefa delegacji". Czyli 20
osób. Jedziemy małym wynajętym autokarkiem i śpimy chyba tam gdzie proponuje
GK, choć to jest jeszcze do dyskusji.
O tym, że będzie Zjazd wiadomo było nie od dziś, dlatego już w kwietniowej
uchwale KCh określającej zasady finansowe na ten rok przewidziałem opłatę od
hufca (mamy ich 33) w kwocie 250 zł. Jednakowa dla wszystkich hufców, bo
przecież każdy z nich mógł mieć swojego delegata. Poza tym delegaci jadą
przecież także jako reprezentacja chorągwi! Zatem zasady były jasne przez
zbiórkami wyborczymi i zostały zaakceptowane na zbiórce komendantów hufców.
Zbierzemy 8.250 zł co daje 412,50 na osobę. Obawiam się, że to może nie
starczyć... :-)

Natomiast koszty centralne zjazdu pokrywa GK. Miały na to starczyć środki ze
składek, ale na jednej z RN Skarbnik powiedział, że z uwagi na niski %
realizacji składek jest to nierealne. Nie wiem jaki jest stan na dziś. Moja
chorągiew zapłaciła wszystkie.... :-)
Na pewno obecnie nie ma uchwały GK w sprawie finansowania Zjazdu.

Jasne, że iluś delegatom wystarczyłby prysznic i kawałek podłogi.
Wybór należy do środowisk, a uchwała KCh mam to do siebie, że można ją
próbować uchylić w przypadku braku akceptacji.

Serdecznie pozdrawiam.
SW