Re: Re[2]: [Czuwaj] Lwów [szukam]

ppavel w o2.pl ppavel w o2.pl
Pon, 10 Paź 2005, 01:24:01 CEST

----- Original Message -----
From: "s00hy" <suchy w harcerstwo.net>
Sent: Monday, October 10, 2005 12:51 AM
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Lwów [szukam]

> Niezastąpiony w takich przypadkach jest HKT-Klimat:
> http://www.hkt-klimat.strefa.pl/historia/lwow.html
> (przy okazji - czy Paweł Marciniak, który onegdaj bardzo udzielał się na
> Czuwaju, nadal tu jest?)
> Po szczegóły napiszcie do Marcina Kułaka, a On Was dalej poprowadzi ;-)
> mtq w o2.pl
> --
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Hej!
Paweł Marciniak jest, choć ostatnimi czasy raczej w roli obserwatora wymiany
postów.

Niestety poza informacjami jakie znajdziecie na stronie HKT KLIMAT nie mogę
słuzyć większym konkretem :(
We Lwowie byliśmy, jednak kontaktu z miejscowymi harcerzami, koniec końców,
przyznaję że nie udało nam się nawiązać.

To co mogę Wam jeszcze z czystym sumieniem polecić to strona z jakiej sami
m.in korzystaliśmy wybierając się w tamte strony:
http://www.suputnyk.site.pl/strony.php?poz1=zblizenie&poz2=lwow&poz3=nocljedz

Aha, osoba, która wtedy próbowała nas skontaktować z miejscowymi harcerzami
a ostatecznie pomogła nam się spotkać z kilkoma interesującymi, młodymi
Lwowiakami-ukraińcami, niestety z przyczyn rodzinnych aktualnie nie jest do
"wykorzystania".

Takoż, za dużo nie pomogłem....no ale może trochę :)

CZUWAJ!
P.Marciniak