[Czuwaj] Garb czy nie ?

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 13 Paź 2005, 12:21:57 CEST

From: "hm. Rafal M. Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>

> A ja popieram argumenty poprzedniego tekstu - o ciaglosci histori i
funkcji.

Ja wiem, o co Piotrkowi chodzi.
Wprawdzie nie "wciskam Bartkowi pod palce  slow, ktorych nie wklepal", jak
powiedzial Bentko i czego rzeczywiscie nie znosze, ale w pewien sposob
"ustawilem" go pod odpowiedz. Wprawdzie wynikalo to wprost z mojej
"typologii" (trzy aspekty, trzy pytania do kazdego), ale mozna to tez uznac
za niezreczne sugerowanie. Stad i moja reakcja.

A na te szczera odpowiedz naprawde czekam.
Bo ciekawią mnie powody, dla ktorych mielibysmy nie przepraszac (zostawiajac
na razie w spokoju powody, dlaczego nie przeprosilismy dotychczas).

Argument, ze wiekszosci z nas nie bylo wtedy w ZHP uwazam za plytki i
zupelnie niewystarczajacy.
Chcialem tez powtorzyc swoje pytanie sprzed kilku dni:
Czy przypadkiem w pojeciu "wychowanie" nie zawiera sie takze wzbudzanie
swiadomosci swojej historii i odpowiedzialnosci za nia?

pozdrawiam
olek