[Czuwaj] Garb czy nie ?

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Sob, 15 Paź 2005, 10:21:24 CEST

----- Original Message -----
From: ""Adrian Łaskarzewski"" <adrian_2 w zhp.inet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, October 14, 2005 8:44 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

W dniu 2005-10-14 o godz. 08:26 czesiek.harcerstwo  czesiek w harcerstwo.net
napisał:

>Olek, ty prowokatorze!
>
>Adrian
>
>PC==========================
>Jak czytam odpowiedzi ze strony:
>http://zjazd.zhp.pl/index.php?option=com_simplefaq&task=answer&Itemid=109&catid=90&aid=8
>to wcale nie jestem taki spokojny.
>
>Czesław

A ja, kiedy czytam wypowiedzi z tej strony, to jakoœ nie dostrzegam, żeby
kandydaci na naczelnika chcieli zmieniać Idee i zasady Ruchu.
Widzę natomiast co innego - pozytywnego. Chcš Idee i zasady Ruchu przybliżyć
i uczynić bardziej zrozumiałymi, przyjaznymi, atrakcyjniej zapisanymi dla
młodego człowieka.

Adrian

--
Adrian, czy prowadzisz druzyne? A jesli juz nie, to kiedy przestales byc
druzynwym?

Pozdrawiam
Viking-Szczecin