[Czuwaj] okucia do drzewca sztandarowego

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Sob, 15 Paź 2005, 16:48:47 CEST

Witam :)

Mam nadzieje, ze nikt mnie nie "zjedzie" za ten email. W koncu mamy sie na
niej wymianieac nie tylko pogladami ;)))

Kiedys potrzebowalem drzewce do sztandaru. W Warszawie, niedaleko od Dworca
Centralnego "zaspiewali" mi cene 700zl za drzewce (wraz z okuciami).
Postanowilem pomoc sobie sam i oszczedzic troche pieniedzy. Zlecilem
"wyprodukowanie" pewnej ilosci okuc, ktore zostaly wykorzystane. Zostaly mi
2 zbedne komplety okuc do drzewca sztandarowego - glowica z lilijka,
skrecany lacznik i stopka. Okucia moga byc uzyte do drzewca sztandaru lub
jako skrecane drzewce proporca np. druzyny.

Chetnych do kupna zapraszam na priv. Cena - zwrot kosztow produkcji i nic
ponadto. Jest mozliwosc otrzymania zdjecia.

Pozdrawiam :)
Viking - Szczecin