Odp: [Czuwaj] Jesień, spadające liście, Witek, Składnica i ZHP.

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Wto, 18 Paź 2005, 19:14:28 CEST

Goorek ty jakbys się zaciął - zaszufladkowałeś mnie jako beton starozwyczajny i uważasz chyba że tęsknię za przeszłymi latami. ja jestem tylko przeciw forsowaniu "jednego, słusznego, reformatorskiego nurtu" wchłaniającego wszystko - czy dobre czy nie dobre.

Borzek