Odp: [Czuwaj] Jesień, spadające liście, Witek, Składnica i ZHP.

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 18 Paź 2005, 19:35:40 CEST

Dnia 18-10-2005 o godz. 19:14 Robert Borzecki napisał(a):
> Goorek ty jakbys się zaciął - zaszufladkowałeś mnie jako beton
> starozwyczajny i uważasz chyba że tęsknię za przeszłymi latami. ja
> jestem tylko przeciw forsowaniu "jednego, słusznego, reformatorskiego
> nurtu" wchłaniającego wszystko - czy dobre czy nie dobre.
>
> Borzek

Borzek. Ja cię do żadnej szufladki nie wrzucam, po prostu zarzuciłem żarcik :) Bo wydało mi się śmieszne to co napisałeś. Po pierwsze dlatego, że to niby ja stoję za reformą 4 żywiołów, po drugie niby 4 żywioły zagroziły skladnicy.net (a na oba spokojnie jest miejsce, a my z Witkiem pomimo prób naszczucia nas na siebie egzystujemy nadal w przyjaznych stosunkach), po trzecie zastanawiam się co takiego ze starej składnicy chciałbyś utrzymać... Ale to może temat na oddzielną dyskusję. Akurat mija rok, można podsumować. Przepraszam, ale chęć zreformowania oficjalnej składnicy ZHP siedziała we mnie tak długo i tak mało widziałem w niej pozytywów, że... E i tak trudno mi jest się wypowiadać obiektywnie. Więc chętnie posłucham.

g00rek

PS Za betona to ja cię nie biorę. Fakt - stary jesteś :P No ale nie aż TAAAK ;)))

W dzień i w nocy naKlubowo!
kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.naklubowo.wp.pl&sid=534