[Czuwaj] "Ptaki Ptakom"

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Czw, 20 Paź 2005, 12:03:05 CEST

Czy ktoś z druhowieństwa ma może piosenkę "Ptaki Ptakom" nagraną w
formacie .mp3 lub coś w tym stylu ??
Pilnię potrzebuję nauczyć nasze harcerki z Chrzanowa - i z ZHP i ZHR, lecz
niestety chyba tylko ja ja pamiętam w tym miejscu a śpiewać bym nie chciał
na pokaz :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II