Odp: [Czuwaj] Honorowy protektorat

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pon, 24 Paź 2005, 10:30:53 CEST

Dnia 23-10-2005 o godz. 21:04 Bartek Szumski napisał(a):
> Jak sądzicie czy Pan Lech Kaczyński przyjmie honorowy protektorat nad
> ZHP,
> jeśli zostanie prezydentem Polski ??

> Bartek

Niestety zostanie prezycentem i pewnie przyjmie protektorat. Chociaż ja osobiście uważam, że protegowany Leppera i Rydzyka tak sobie pasuje na Honorowego Protektora ZHP. I znów jak przez ostatnie dziesięć lat będzie mi bardzo ciężko polubić prezydenta.

Kowlak

Kinsey - film o człowieku, który rozpętał rewolucję
seksualną! Premiera DVD - 20 października!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fkinsey.html&sid=545