[Czuwaj] Honorowy protektorat

Wto, 25 Paź 2005, 11:47:48 CEST

---- Original Message -----
From: "Bartek Szumski" <b-szumyk w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 25 October 2005 09:37
Subject: Re: [Czuwaj] Honorowy protektorat

> To też przyczynek do dyskusji o zmianach w statucie, szczególnie tych
> które dotyczą udziału w polityce instruktorów ZHP.
> Moim zdaniem należałoby wpisać zapis dotyczący nie łączenia członkowstwa w
> ZHP z członkowstwem w partiach politycznych, oraz z kandydowaniem w
> wyborach.

Byłbym delikatniejszy: Zakaz pełnienia funkcji we wszystkich władzach ZHP
dla członków partii politycznych i kandydatów w wyborach wszelkich szczebli.
Z odpowiednimi zapisami w Statucie, automatycznie kończącymi udział we
władzach.

I przewidzenie możliwości urlopu instruktorskiego na czas
> kandydowania, z jednoczesnym automatycznym wystąpieniem z ZHP w przypadku
> wyboru.

Choć oczywiście moja propozycja zakazu juz dla kandydatów jest chyba
ostrzejsza w wypadku niewybrania, ale chyba potrzebna dla zachowania
czystości.

Ale jak znam niemoc ZHP, to to nie przejdzie, podobnie jak nie ma szans
postulat jeszcze KIHAMowski o zakazie zatrudniania w ZHP członków wszelkich
władz.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin