polar, było [Czuwaj] Honorowy protektorat

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 25 Paź 2005, 15:55:54 CEST

Bartek Szumski napisał(a):

> A tak na marginesie kupiłem wczoraj w promocji  4Ż "Kurtka polarowa
> Ta-to-ka 300 zielona" i jest REWELACYJNA ! :)
> Już w piątek przetestuję ją w Tatrach :)

Do biegania po tatrach może być trochę... gorąca ;) Do aktywnych sportów
polecam MATO. Jest droższa, ale to polartec thermal pro, oryginalny,
prosto z Malden Mills, USA. Jest droższa, ale... No właśnie :)

Choć na porządny mróz trzebaby do niej dokupić koszulkę mato z polartecu
100 co w sumie daje 300 (plus warstwa powietrza pomiędzy nimi).

Ale Tatoka to dobry wybór dla większości drużyn, tak sądzę.

A fleece Thermopile z ktore jest uszyta to prawdopodobnie najlepsza
polska dzianina polarowa.
więcej tu

http://www.4zywioly.pl/index.php?do=almanach&navi=22