[Czuwaj] Gdzie komunikaty GK

Rafał Matuszewski-Wydział Harcerski GK Z Rafał Matuszewski-Wydział Harcerski GK Z
Sob, 29 Paź 2005, 18:12:58 CEST

Użytkownik Jerzy Lukaszewicz napisał:

> Ja z taka sprawa formalna. Szukam na sieci komunikatow Glownej Kwatery.
> Sa niby dwa zrodla, ale:
> 1. http://komunikaty.zhp.org.pl - nawet nie potrafie okresli kiedy bylo
> ostatni raz aktualizowane. W kazdym razie nie w tym roku.
> 2. http://dokumenty.zhp.pl/index.php skierowuja na powyzsza strone. A
> wiec jak "kula w plot". Z pomoca wyszukiwarki wszedlem glebiej, ale
> znalazlem tam aktualizacje z kwietnia tego roku.
>
> Pomine pytanie dlaczego nie jest to aktualizowane.... :)
> Pozostane tylko przy prosbie: Czy ktos moze mi pomoc i wskazac zrodlo z
> [...]

Czuwaj!
No tu właśnie jest problem! ALe mogę Druhowi podysłać na bieżąco
komunikaty, bo je otrzymuję na Wydział. Teraz mam dwa ostatnie. Przesłać?

Pozdrawiam!

pwd. Rafał Matuszewski HR
WH GK ZHP