Re: Re[2]: [Czuwaj] Gdzie komunikaty GK

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Pon, 31 Paź 2005, 14:19:30 CET

> Marku, my mozemy w pewnych dzialaniach zastapic ZI GK zeby dac mu
czas na
> uporzadkowanie siebie, nawet narzedzie do publikacji komunikatow tez
> nie byloby problemem dluzszym niz kilka godzin, ale to chyba nie
> rozwiazanie sensowne zeby ZHP mialo swoje jednostki powolane i
> posiadajace zaplecze merytoryczne i finansowe oparte na strukturach
> ZHP, a robote w zakresie wsparcia podstawowych funkcji
informacyjnych odwalal ktos inny ;)
> Co do kominikatow ich brak spowodowany jest prawadopodobnie
> trwajaca juz chyba ponad rok "reorganizacja" internetu ZHP, po prostu
> nalezy je doliczyc do raczej dlugiej listy rzeczy pominietych,
> zapomnianych lub niedokonczonych. Byc moze jest to swiadoma decyzja
> Biura GK, ale wtedy domyslam sie ze bylby stosowny komunikat o tym pod
> adresem pod ktorym wczesniej komunikaty byly dostepne.
> Najrozsadniejszym rozwiazaniem jest chyba zapytac o to samo Biuro GK -
> biuro.gk w zhp.pl.
> Pozdrowienia,
>  Marcin

Miał byc to żarcik. Za niezrozumienie intencji przepraszam. Od
problemu jestem zdystansowany i nie zabieram głosu w konflikcie. :)
Ot na takie konfabulacje mi się zebrało, ale pewnie połowę
zostawiłem w głowie, zamiast na maila przelać.
Mam nadzieję, że nikt nie będzie już tego wątku rozpatrywał, bo
podstaw chyba więcej nie ma
pozdrawiam jeszcze raz ;)
Marek