[Czuwaj] Tusk do ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 16:54:49 CEST

-----Original Message-----
From: hm. Rafal M. Raniowski HR [mailto:rafal w harcerz.pl]

> (.....) Prawie każdy dorosły Polak należał do drużyny zuchowej lub
> harcerskiej. (......)
>
> Kto mu to napisał ?  ;-)  ;-)  ;-)

Myślę, iż istotne są odpowiedzi na pytania:

1. Jako kto (chodzi mi o urząd, lub sprawowaną funkcję) pan Tusk napisał ten
list?
2. W jakim celu go napisał
3. Dlaczego akurat teraz?
4. Dlaczego ten list znalazł się na stronie głównej?

Jeśli ktoś z czuwajowiczów zna odpowiedzi na te pytania, byłbym wdzięczny za
wypowiedź. ( i nie węszę tu żadnej teorii spiskowej - pytam z czystej
ciekawości).

A z innej strony - bardzo niefortunny (od strony językowej) wydaje mi się
tytuł tego "niusa". Bo pójdźmy dalej tym tropem:
Kwaśniewski do ZHP
Cimoszewicz do ZHP
Giertych do ZHP
Suchocki do ZHP ;-)