[Czuwaj] Tusk do ZHP

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 10:11:07 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 06, 2005 10:17 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Tusk do ZHP

> itd, itd, itd, ...
>
> Nie musisz mi tego tłumaczyć :-))
>
> Mnie chodziło o co innego.
> Może zamiast "...Nie spiesz się..."
> powinienem napisać  "...Nie zdziw się....".
> :-)))
>
> Czesław
>
> --
Aaa! :))) No to wszystko jasne :) no to sie nie zdziwie. Wiele rzeczy juz
mnie nie zdziwi... Za to wiele rzeczy zaczyna powodowac u mnie zniechecenie
;))) Zniechecenie do sluchania roznego rodzaju... "bredni" :))) Po prostu
szkoda czasu. Lepiej wyjsc z ludzmi w teren i cos porzytecznego zrobic :)))

Pozdrawiam
Viking