[Czuwaj] Projekt Statutu ZHP

Wto, 6 Wrz 2005, 11:50:14 CEST

> Uchwała nr 78/XXXII Rady Naczelnej ZHP z dnia 25 czerwca 2005 r.

> w sprawie projektów Strategii rozwoju ZHP do roku 2009 i zmian Statutu ZHP

> Na podstawie § 61 ust. 2 pkt 1 Statutu ZHP Rada Naczelna ZHP

> przyjmuje do wiadomości i rekomenduje do ogólnozwiązkowej dyskusji

> przed XXXIII Zjazdem ZHP projekty:

> - (....)

> - zmian w Statucie ZHP.

> Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Ponieważ nie mogę się dodzwonić do sekretarza zespołu statutowego

to czy mogę liczyć na to że obecni na liście członkowie RN ZHP

potwierdzą iż wspomniany w uchwale "...projekt zmian w statucie ZHP...."

jest w pełni zgodny z zamieszonym na stronie:

http://zjazd.zhp.pl/index.php?do=standard&navi=0055,0020

Tzn. że taki projekt "rekomendowali".

A może odezwą się członkowie zespołu ?

(przynajmniej jeden na niej jest)