[Czuwaj] Forum ZHP

Wto, 6 Wrz 2005, 17:45:49 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 06, 2005 5:26 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Forum ZHP

> Dominik. My cię znamy. Nie chę cię urazić, ale jakbym poznał kogoś przez
> net kto nazywa się Dominik Domin to też bym na początku nie uwierzył ;)

Ale zdarza się, nie tylko mi i mojemu dziadkowi:
http://www.cchem.berkeley.edu/~walgrp/dominik.html

Zresztą, ktoś na poważnej funkcji nie umie zrobić czegos takiego:

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22Dominik+Jan+Domin%22&lr=

:(

Dominik Jan Domin

PS. A w podstawówce mieliśmy DWÓCH Tomaszów Tomaszewskich. Na szczęście
nauczyciele byli mądrzy i nie dali obu do jednej klasy.