[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 10:07:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 9:53 AM
Subject: Re: [Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

> Uczyłem się kiedyś, że konflikty wartości są z reguły nierozwiązywalne.
> Może dlatego tak wiele dyskusji na czuwaju to tylko słowne przepychanki. I
> tak pewnie będzie nadal.
> Z konserwatystami po prostu się nie dogadam, więc nie mam po co podejmować
> dyskusji, tym bardziej, że często ich lubię i cenię na stopie prywatnej, a
> może i harcerskiej o ile nie musimy podejmować wspólnych decyzji.
>
> pozdrawiam
> g00rek
> --

Wiesz, g00 problem jest w tym, ze nawet jesli Ty podejmujesz decyzje na
stopie harcerskiej to dotycza one nie tylko Ciebie, ale tez i
tradycjonalistow. No i vice versa ;))) Zadna ze stron nie bedzie zadowolona,
a to moze doprowadzic do rozlamu. Wystarczy, zeby konserwatysci sie
"skrzykneli", zorganizowali, a w dzisiejszych czasach to nie problem i znow
bedziemy miec ubytek ludzi z organizacji.

I oby nagle nie okazalo sie, ze tych tradycjonalistow jest duzo, bo sa na
dole i prowadza druzyny, a nie maja szans na wejscie do wladz (np. brak
stopnie instruktorskiego) i mamy klops.

Ale na szczescie to wiekszosc jest nowoczesna, otwarta i bezkrytyczna na
wszelkie nowinki z zachodu, wiec nie ma sie czym martwic ;)))

Pozdrawiam
Viking

P.S. A krzyz harcerski powinien byc haftowanym emblematem :)