[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 10:26:57 CEST

From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

> Uczyłem się kiedyś, że konflikty wartości są z reguły nierozwiązywalne.
> Może dlatego tak wiele dyskusji na czuwaju to tylko słowne przepychanki.
> I tak pewnie będzie nadal.

Mnie zas uczono, ze przynaleznosc do ruchow spolecznych i organizacje
pozarzadowych nie jest obowiazkowa...
Wiec skad w ZHP tak duzo ludzi, ktorym sie idee i zasady harcerstwa (nie
mowie o pierwotnych, podstawowych ideach skautowych) nie podobaja?

> Z konserwatystami po prostu się nie dogadam, więc nie mam po co
> podejmować dyskusji, tym bardziej, że często ich lubię i cenię na stopie
> prywatnej, a może i harcerskiej o ile nie musimy podejmować wspólnych
> decyzji.

Sympatie odwzajemniam :-), ale chcialem wskazac na pewien problem:
Harcerstwo jest konserwatywne w samej swojej idei...

pozdrawiam
olek