[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 11:35:42 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 10:18 AM
Subject: Re: [Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

> I ja czasem myślę, że fajnie by było. Taka h-Amisz Organization. :]
>
> g00rek

Wiesz... mozna by pomyslec, ze jestes nietolerancyjny wzgledem Amiszow :op
... no i naszych tradycjonalistow. G00 i nietolerancja - niepoznaje kolegi
;o)

Pozdrawiam
Viking - Szczecin

P.S. Swoja droga mysle sobie, jak latwo mozna osmieszac kogos i jego poglady
twierdzac, ze sa  "niemodne", "ciemnogrodzkie" i "amiszowe". W koncu to
skuteczny sposob walki - "to jest przestazale, nie mode", a wiadomo, ze
mlodzi ludzi chca byc modni, zapominajac, ze co modne to przecietne, jak
powiedzial pewien madry rabin.