[Czuwaj] Mundury

Śro, 7 Wrz 2005, 13:12:49 CEST

----- Original Message -----
From: "Jacek Garboliński" <garbol w gazeta.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 1:04 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Mundury

>To akurat wiem. Choć nie wszedzie (sa jednostki wyłamujące się).

Dominik Jan Domin
Dominiku, chusta noszona na kołnierzu nie da Ci nigdy efektu "Luźnego
gardła", ale można ją szybko zdjąć np. podczas długiego marszu, i dać
ochłonąć "gardłu".

To też, zdjąć i dać ochłonąć - albo i też użyć do czegoś pożytecznego - jak
otarcie potu z czoła :)

Ale pierścień można ciut niżej zsunąć - i będzie lepiej. Ale z innej beczki
0 jaki wymair powinna mieć POŻĄDNA, TRADYCYJNA chusta?

Dominik Jan Domin