[Czuwaj] Mundury

Śro, 7 Wrz 2005, 13:22:38 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 1:09 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Mundury

> Ale zazwyczaj powoduje "dziurę" przez którą widać tak znienawidzonego
> przez wiele osób "cywila". Wtedy trzeba chodzić zawsze bez niczego pod
> mundurem, co znowu powoduje jego dość szybkie prześmierdnięcie i brak
> możliwości regulacji temperatury tshirtem, w chłodniejsze dni.

No cóż... należy przestać się przejmować. Ja noszę "cywila" i się tego nie
wstydzę. A krytykantów mam gdzieś... zawsze jest pod ręka argument, którego
nie potrafia zbić.

Zresztą, mam za przykład jedego z druhów z GK, który u nas na kursie chodził
po szkole w CZERWONYCH trampkach do munduru wywołując burzę wśród naszych
toruńskich kursantów (GLANY, GLANY, GLANY) ,którzy jednak chyba bali się GK
i powiedzieć coś w jego obecności albo wręcz jemu osobiście- ten problem
zbiliśmy argumentem, że to w jego barwach drużyny :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin