[Czuwaj] Mundury

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 12:51:25 CEST

Dołączyłem tutaj niedawno więc nie wszystko pewni czytałem ale co tam, mam kilka uwag po zapoznaniu sie z propozycja regulaminu. Może już ktoś o tym wspominał, ale z projektu regulaminu wynika, że nie będzie pasa skórzanego z tradycyjną (lub jak pewnie bardziej woli goo ze starą)
klamrą. Dlaczego?? Wiem, że na forum była propozycja poparta zdjęciem pasa z taką klamra aby mozna było pas włożyć w szlufki.
Ogólnie rzecz biorąc to propozycja regulaminu zdecydowanie kasuje wszystko to co wyróżniało naszą organizacje od innych i stara sie równać do trendów zagranicznych. Chyba goo za bardzo napatrzył się na inne organizacje i stara się do nich "równać". I żeby nie było - nie jestem przeciwnikiem zmian, nie oponuję na każdą zmianę "bo to głupota z góry". Jestem za rozsądkiem a nie owczym pędem.
Wywijki - wiem nie maja funkcji (chociaż..) ale zgadzam sie z wnioskami z forum naszego hufca (Praga Pn.), że powinna byc opcja dopuszczajaca w drużynie. Zasatanawia mnie fakt skasowania furażerek w wachlażu nakryc głowy i dodanie nowości - "miękkich kapeluszy". ??
Zastanawiam sie tez nad innym aspektem tworzenia regulaminu - czy harcezre i instruktorzy miszkający poza wielkimi aglomeracjami mają lub mieli szansę wypowiedziec sie na ten temat?? Pewnie juz jest za późno ale czy nie mają prawa głosu?? ciekawe co rada naczelna mówiła po zapoznaniu sie  z propozycją?? Nie mieli uwag?? Wszystko przeszło?
Najlepsza zmiana to zmiana technologii materiału.

bożek