[Czuwaj] Jamboree 2011

Pią, 9 Wrz 2005, 16:30:10 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 09, 2005 4:22 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Jamboree 2011

Skautowe? Fu!
Też byłbym za 1910

======

To tez było skautowe :)

Harcerstwo generalnie zostało wprowadzone przez Schreibera i piaseckiego w
"Harcach młodziezy polskiej" - 1912.

Ciekawy jednakże jest wstęp tej pozycji -która była gotowa w 1911, a
wstrzymana o rok, aby nie kłócić się z dziełem A.M. Czyli - pewnie nie jedno
środowisko powstało niezaleznie od prac A.M. w Sokole.

Ale czy znajdzie się coś wcześniej niż wrzesień 1910?

Pozdrawiam

DJD