Re: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

Czw, 15 Wrz 2005, 11:23:20 CEST

----- Original Message -----
From: "Jacek Garboliński" <garbol w gazeta.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, September 15, 2005 11:01 AM
Subject: RE: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

> A możecie wymienić jeszcze innych kandydatów do funkcji naczelnika ?
> Do władz również ...

Z tego co słyszałem, to na naczelnika kandyduje też
hm. Teresa Hernik - obecna zastępczyni Naczelnika ZHP

Podobno oboje kandydaci mają "wpaść" na chorągwianą inaugurację
do Trzebini (chor. krakowska)

Może dowiemy się także oficjalnie jakie są "przymiarki"
do kandydatur na członków GK.

Mówiąc szczerze, kandydatura na naczelnika,
bez kandydatur na członków GK,
nic nie mówi.

Czesław

PS
Coniektórzy już wiedzą że zdecydowałem się kandudować
do Naczelnego Sadu Harcerskiego.
PC