RE: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 11:58:08 CEST

Witam wszystkich,

chcialbym publicznie pogratulowac pieknej strony
internetowej jaka zrobiono dla Rafala Klepacza.
Pamietam jak cztery lata temu Witek Wegorkiewicz
z zespolem praktycznie w jedna noc postawil
strone wyborcza mojego zespolu w wyborach
na naczelnika.
Jednak mimo ze nasz poprzedni zespol zdobyl sie
na rozpaczliwy krok wejscia do wyscigu wyborczego
w ostatniej chwili (bo droga porozumienia z poprzednimi
wladzami zawiodly) bylo dla nas jasne, ze aby byc
powaznymi kandydatami nalezy instruktorm zaproponowac
od razu 3 rzeczy:
- kandydata na naczelnika
- kandydatow do GK ZHP tego naczelnika
- program dla ZHP

Niestety w tym co teraz prezentuje moj imiennik Rafal Klepacz
jest tylko punkt 1 - kandydat na naczelnika.
A gdzie jest zespol? Kandydaci do GK ZHP?
I co gorsza - gdzie jest program dla ZHP, spojny, przemyslany?
Jest 14 pytan i odpowiedzi, ale to chyba jakies nieporozumienie.
W tak trudnej sytuacji zwiazku jesli startuje sie na 3 miesiace
wczesniej przed zjazdem trzeba miec program i to na dodatek
napisany przez zespol, uzgodniony z tym zespolem w toku
zmudnych dyskusji, czasem goracych sporow.
4 lata temu tak pisalismy moj program wyborczy - nocami po
pracy zawodowej spotykalismy sie u mnie w domu i spieralismy sie
o kazdy punkt, o kazdy zapis. Ale efekt byl jednoznaczny - jak
pojawila sie strona to byly CV calego zespolu GK, byl kompletny
przemyslany program - mozna bylo rozmawiac merytorycznie.

Dlatego tez wzywam mojego immiennika - Rafal: nie cofajmy sie
do sytuacji sprzed ostatniego zjazdu, pokaz swoj zespol,
pokaz swoj program bo poki co mamy tylko zgrabne haselka
w naglowku strony: rozwoj, jakosc, konsekwencja

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl