Re: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Czw, 15 Wrz 2005, 12:52:27 CEST

Mysle, ze mniej istotne jest to, co sobie Rafal K. wpisze na strone.
Rafal B. wpisal sobie to, co potrzeba bylo i naczelnikiem nie jest.

Bardziej istotne jest to, co kryje sie pod nazwiskiem.
Dokladnie tak, jak z wyborami prezydenckimi.
Tak to widzi "elektorat". Nie oceniam czy to dobrze czy zle.
MG