Re: [Czuwaj] Kandydaci do władz naczelnych

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Czw, 15 Wrz 2005, 17:39:03 CEST

Witam!

Co do pojedynku ;o) Rafałów to przyznaję rację nowemu kandydatowi na
Naczelnika w sprawie programu.
Miałem własnie to zaproponować co Rafał K. napisał.
W tej chwili nie możemy i nie powinnismy oczekiwać, że kandydaci na
Naczelnika będą przedstawiać jakieś swoje programy.
Biorę od początku udział w pracach zespołu strategicznego i mam w pamięci
ogrom pracy jaki towarzyszył temu przedsięwzięciu.
Żaden kandydat nie jest w stanie w tej chwili przedstawić takiego dorobku.
A tym bardziej, że ten materiał był dość szeroko konsultowany.
W takim razie uważam, że kandydaci powinni się odnosić do spraw zawartych w
strategii, może także do tego jak sobie wyobrażają wprowadzanie niektórych
ważnych tematów w czyn - poprzez tworzenie planów operacyjnych. Jak i co
należy zrobić aby nowa strategia nie pozostała na papierze.
Aha- wydaje się bardzo ważne aby OBYDWOJE z kandydatów się wypowiedzieli.
Nie chciałbym dopiero na zjeździe zapoznawać się z poglądami kandydata.
Czekam na druhnę Teresę....a może jeszcze na kogoś?

Pozdrawiam

Czuwaj!

Andrzej