[Czuwaj] kampania wyborcza - naczelnik

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 16 Wrz 2005, 12:40:15 CEST

Witam wszystkich,

Slawek Was byl uprzejmy napisac:

> Człowiek właśnie wraca z Warszawy, wydaje mu się, że coś wie,
> bo coś tam miesza w Statucie, a tu proszę!
a widzisz Slawku - moze to poczatek zmian w ZHP, kiedy nie tylko
z Warszawy bedzie sie przywozic wazne informacje - moze kiedys
moje marzenie o zdelokalizowanej GK ZHP, nie zamknietej
w murach na Konopnickiej tez sie spelni...

> Przyznam, że zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie ta strona.
> Jest czytelna, przyjazna w przeszukiwaniu. Gratuluję też
> zespołu ludzi, który udzielił poparcia. Tak właśnie powinno
> się dziać przed Zjazdem.
zgadzam sie z Twoimi wrazeniami w calej rozciaglosci - ale
to ja pierwszy ja pochwalilem:-))))

> Podzielam zdanie Rafała K. i Andrzeja w kwestii programu
> (strategii), natomiast uwagi Rafała B. są może pomocne i
> cenne, ale może lepiej byłoby gdyby napisał je do kandydata na priv.
ano tu sie zgodzic nie moge - dlaczego na priv? Nowe wladze
ZHP musza byc transparentne dla instruktorow - nikt juz
nie uwierzy po raz kolejny w nieomylnosc wladz, teraz potrzeba
zbiorowej madrosci od samego poczatku. Stad jako delegat na zjazd
zadaje publicznie pytania, ktore dla mnie sa wazne abym
uczciwie mogl spelnic swoj obowiazek delegata

> Zwłaszcza, że do dziś nie zaspokoił mojej przynajmniej
> ciekawości i nie podał powodu rezygnacji z ubiegania się o
> przewodzenie ZHP.
dlaczego Slawku? Przeciez publicznie, rowniez na tej liscie
oglosilem ze rezygnuje z ubiegania sie o funkcje naczelnika
z powodow osobistych. Poki co zawsze bylem do dyspozycji
naszej organizacji, pelnilem tyle funkcji, na wszystkich
mozliwych szczeblach w ZHP, ze jesli raz gore maja wziac
moje wzgledy osobiste to mam prawo do nich - moja instruktorska
powinnosc wobec ZHP wypelnilem juz z nawiazka.
Czy takie wytlumaczenie nie jest czytelne dla Ciebie?

> Nie jestem delegatem na Zjazd. Ale jesli i inni kandydaci
> postąpią tak jak Rafał K. to zazdroszczę WAM delegatom
> konfortu pracy i wyboru oddając należne słowa uznania
> Rafałowi B., bo to bez watpienia on jest praprzyczyną tego co
> WAS dzis spotyka, a co 4 lata temu nie miesciło się w głowach
> niektórym obecnym decydentom.
dziekuje za dobre slowo Slawku, ale chcialbym podkreslic,
ze nasz sukces 4 lata temu byl zasluga calego zespolu
czesto anonimowych instruktorow, ktorzy poswiecili swoj czas
i potezna ilosc energii.
Zyczylbym obu kandydatom takiego pozytywnego ladunku energii
jaki wszyscy wlozylismy i odebralismy w naszej krotkiej
kampanii na zjezdzie 4 lata temu

> I jeszcze dodam, że Zespół Statutowy wprowadził dziś kilka
> postulowanych poprawek do projektu. M.in. powrócono do
> funkcji Przewodniczącego, czyniąc go rzeczywistym strażnikiem
> ideowym a nie pierwszym graczem w Radzie Naczelnej.
alleluja! Moze wiec jeszcze nie wszystko stracone...

> Wymienia
> sie ponownie komendantów i naczelnika jako władzę.
> Doprecyzowano nazewnictwo grup wiekowych. Utrzymamo
> zaczerpnięte ze strategii opisy czym jest ZHP itp.
jak jeszcze napiszesz ze uwzgledniono tez inny scenariusz
niz tylko "dobrowolne"=obowiazkowe wprowadzenie osobowosci
prawnej choragwi to bylbym w siodmym niebie...

pozdrawiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
www.kpo.org.pl