RE: [Czuwaj] Kampania wyborcza demokratów.pl a ZHP

Witold Węgorkiewicz witek w harcerstwo.net
Pią, 16 Wrz 2005, 12:58:51 CEST

: A Jego kampanie bardzo mi się podoba. Miła odmiana od modelu:
:
: - uśmiechnięta twarz po lewej stronie plakatu
: - stonowane kolory tła
: - hasło wyborcze

Przeczytałem o tym dzisiaj w Metropolu. Przyznam, że to kontrowersyjny
pomysł... Ale chyba podoba mi się.

BP powiadał, że chcąc złapać rybę trzeba użyć przynęty, która będzie
smakować rybie, a nie rybakowi. Tu mamy do czynienia z takim właśnie
modelem. Jeśli oprzeć się na ocenach socjologów które można przeczytać w
popularnych tygodnikach, to młode pokolenie traktuje politykę jako coś w
rodzaju dziury ozonowej. Niezależnie od opinii na ten czy inny temat -
młodziaki uważają, że nie mają na nic wpływu.

Kampania przekonuje, że coś jednak od nich zależy. Zgaduję, że dla wielu
osób kampania może ocierać się o wulgarność. Mieści się jednak w granicach
które - ja osobiście - jestem w stanie zaakceptować. I daleko jej do
wysypywania zboża na tory, blokowania dróg i palenia opon ;)

Tyle na temat mojej oceny kampanii.

Pozdrawiam,

W.