[Czuwaj] Stronka

Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 12:07:01 CEST

Dnia 18-09-2005 o 08:57:26 Michał Górecki <g00rek w wp.pl> napisał:

> A tu inna stronka:
>
> http://www.kazimierzwiatr.pl/program.html
>
> Czy ZHR może kogoś popierać oficjalnie?

g00rek ja już się sam pogubiłem - skoro Przewodniczący ZHR startuje do
Sejmu - to albo jest to dopuszczalne w ZHR albo już jest zakładana
rezygnacja. Jednak ja narazie rozwiązuje kłopoty w moim środowisku i nie
wnikałem w pełną dokumentację ZHR.

Ale cóż nie wszystko da się pojąć :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II