[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 18 Wrz 2005, 22:52:39 CEST

> Tomasz Grodzki
> togro w togro.pl

Nie Druhu. SW niczego nie wie. Po prostu zapytała o to RB na liście,
rozmawiałem z nim osobiście i nadal zero odpowiedzi. Ale innych (w tym
wypadku RK) pyta dogłębnie, szczegółowo i raczej nie przepuści odpowiedzi
typu "z powodów osobistych".
A spiskowe teorie dziejów traktuję równie powaznie jak telefoniczne sondaże
róznych OBOPów co i Tobie polecam! :-)
SW