[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Pon, 19 Wrz 2005, 17:09:16 CEST

Dnia niedziela 18 września 2005 17:20, Rafal Bednarczyk napisał:

> druhu kandydacie - ja o nic nie wolam. Jestem tak jak
> prawie 200 innych delegatow obdarzony zaufaniem
> spolecznym w celu miedzy innymi wyboru najlepszych
> wladz mojego zwiazku. Moi wyborcy zobowiazali mnie
> do zadawania pytan. Prosze wiec odnosic sie do mnie
> z nalezytym szacunkiem bo mnie juz wybrano i stoja
> za mna moi wyborcy

Jako Twoj wyborca proszę cię (bo jakoś mi nie przechodzi słowo "zobowiązuję"),
abyś z rowną energią zaatakował pytaniami pozostałych zdeklarowanych
kandydatow i atakuj ich do tej pory, aż każdy z nich osiągnie poziom Rafała
Klepacza czyli udostępni publiczne medium komunikacji ze sobą za
pośrednictwem, ktorego bedziemy mogli poznać choć w skrocie jego poglądy.

Niech konkurują ze sobą w konkretach. Na razie Rafał wydaje mi się
bezkonkurencyjny. No chyba, że druhna Hernik wyświetla spoty w telewizji, do
ktorej nie mam dostępu ;)

Nie "zapraszaj" druhny Hernik na listę, zakomunikuj jej, że to jest jej
obowiązek jako kandydatki na funkcję Naczelnika, musi przecież rozumieć, że
ważne jest przekonywanie do siebie delegatow, a także szeroką prezentację
swojej osoby...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)