[Czuwaj] Kandydat na skarbnika i sprawy majatkowo-finansowe

Pon, 19 Wrz 2005, 19:53:43 CEST

Dnia poniedziałek 19 września 2005 18:08, TOGRO.pl napisał:

> Bez przegiec. Nie "musi" i nie jest to jej "obowiazek". Przeciez nie musi
> chcec wygrac w wyborach, albo ma inna koncepcje na wygranie. Ja znam wiele
> osob, ktore nie trawia list dyskusyjnych...

Masz rację, to przegięcie. Oczywiście, że nie musi.

Podobnie jak Rafał Klepacz nie musi pisać planu operacyjnego, ani podawać już
składu GK, tylko zrobić to w czasie, ktory uzna za stosowny, albo nie robić w
ogole. Bo to jego kampania. Jak zresztą od początku pisał taką przyjął formę,
ale kto inny może inną...ja to rozumiem, i wydaje mi się to rozsądne.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)