Re: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 15:41:10 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 20, 2005 8:21 AM
Subject: Re: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

Tak :) Pamietne haslo wyborcze Pietrzaka z wyborow prezydenckich.

Powtorze co napisalem do Slawka Wasia / druha Slawka Wasia.

To zrozumialem (kto bedzie stal na czele Rady Naczelnej - Przewodniczacy
Rady). Troche zle sformulowalem pytanie. Chodzilo mi o to, cytat
powyzej:
<cytat>

> go
</cytat>

Jesli _nie_mialo_by_byc_ przewodniczacego, to kto _mialby_ stac na czele
Rady
Naczelnej?

I kolejna kwestia, to to, ze nie ma wyraznie opisanych kompetencji
Przewodniczacego tak jak w poprzedniej wersji statutu. To nie dobrze. Nie
podoba mi sie marginalizowanie roli Przewodniczacego i Naczelnika w Zwiazku.

Czy komus cos wiadomo o mozliwosciach wyslania wlasnych sugestii do Zespolu
i ich ewentualnego uwzglednienia w projekcie statutu?

Chyba zaczynam zalowac, ze nie kandydowalem w wyborach delegatow, ale coz -
obowiazki sluzbowe byly dla mnie wazniejsze.

Pozdrawiam
Viking - Szczecin