Re: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 20:18:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Wa¶" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 20, 2005 4:59 PM
Subject: Re: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

> Zespolu

> coz -

> Ależ Druhu!
> Wysłałem Ci namiar na osobę koordynuj±c± pracami zespołu!
> Czyżby nie doszedł?
> SW
>
> --
Drogi Druhu Slawku (przepraszam, jesli niewlasciwie zdrobnilem imie) :)

bardzo serdecznie dziekuje za namiary na osobe koordynujaca pracami zespolu
:) email doszedl. Chcialem sie tylko publicznie, na forum [czuwaja]
zorientowac, czy ma sens przesylanie wlasnych sugestii co do zawartosci
zapisow statutu, czy zostana uwzglednione, czy moze szkoda pracy.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziekuje za pomoc
Viking-Szczecin