Re: [Czuwaj] Statuty Re: kampania wyborcza - przewodniczšcy

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 14:24:42 CEST

> Jeżeli tak postąpi to bardzo źle świadczy o ustępującej władzy ponieważ
> obecny projekt statutu jest bardzo niespójny z projektem strategii.
> Tworzenie nowego statutu odbywało się pod prymatem wprowadzenia
obowiązkowej
> osobowości prawnej dla chorągwi i jak widzę ograniczeniu roli
> przewodniczącego.
>
> Dlatego te dwa dokumenty są teraz w wielu miejscach bardzo sprzeczne.
>
> Jako przykład niech posłuży samo podejście do wprowadzenia osobowości
> prawnej, czy też rozdzielenie funkcji wychowawczych od gospodarczych.

> [...]

Druh się myli. Zespoły statutowy i strategiczny spotkały się w trakcie
porzedniej RN i dokonały wielu zmian w projekcie statutu i bodaj 1 w
projekcie strategii. Te projekty wyszły z Rady do ogólnozwiązkowej
konsultacji. Ponadto 1 osoba bierze udział w pracy obu zespołów na bieżąco
dbając o jak największą spójność obu dokumentów.

Zespoł ds Strategii wogóle nie zajął się problemem osobowości prawnej i
dlatego 1 października odbywa się konferencja w tej sprawie.
Natomiast Zespół Statutowy w głosowaniu na pierwszym spotkaniu ustalił, że
przygotowywany będzie projest uwzględniający osobowość prawną chorągwi.
Zdania były podzielone, jedno zwyciężyło. Nie moje bynajmniej.
SW