Re: [Czuwaj] wyjaśnienie ;-)))

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 18:52:13 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 21, 2005 6:24 PM
Subject: Re: [Czuwaj] wyjaśnienie ;-)))

> Chyba zdecyduję się kandydować na przewodniczącego ZHP.
> Zestaw naczelniczka - Całka i przewodniczący - Całek byłby intrygujący
> ;-))))
> GC

Zaraz by bylo pelno artykulow w gazecie, jak to kumertstwo kwitnie w
komunistycznym ZHP ;)

No i czesto by Was mylono - zwykly harcerz mialby problem, czy wywiad w
gazecie byl z przewodniczaca, czy naczelnikiem... a moze odwrotnie ;)))

To moze ja sie pisze na Przewodniczacego? Mam jeszcze dwoch kuzynow, ktorzy
sie tak samo nazywaja - w razie "zamachu", czy "wypadku" mozna by prawnie
miec zastepstwo, bez koniecznosci Zjazdu Nadzwyczajnego ;)))

Viking - Szczecin