Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj" - czy tylko?

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Wrz 2005, 23:02:28 CEST

> PS: Olku! Jasne, obłowimy się niesamowicie! Całe 30 groszy za sms. Już
> zaczynam przeglądać katalogi z najnowszymi samochodami :/

Alez nie krzyw sie :-)

W zaden sposob nie potepiam tego, ze Czuwaj cos na tym zarobi.
Ja tam moge wyslac smsa, skoro wiem, ze idzie to na tak wazny cel :-)

Po prostu nie lubie "sondazy" internetowych.
Bo nie sa to zadne sondaze.
Wartosc merytoryczna wynikow takich zabaw jest dokladnie taka sama, jak
informacja ode mnie, ze wsrod osob, ktore w ciagu ostatniego tygodnia
przewinely sie przez moj pokoj, 5 glosowalo by Terese, 10 na Dorote, a 15 na
Rafala...
Problem w tym, ze przez takie zabawy, powazne badania tylko traca...
A nieuswiadomieni ludzie te zabawy biora na powaznie..

pozdrawiam
olek