2-letnia kadencja = było: Re: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

Pi±, 23 Wrz 2005, 10:03:18 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Wa¶" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista CZUWAJ" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 20, 2005 9:12 PM
Subject: Fw: [Czuwaj] kampania wyborcza - przewodniczący

> Oczywi¶cie, ze ma sens! Wła¶nie 15 wrze¶nia uwzglednili¶my kilka róznych
> uwag. A teraz jest ostatnia szansa bo w sobotę Rada byc może przyjmie
> projekt statutu jako dokument na Zjazd od ustępuj±cej władzy. I chyba tak
> samo post±pi ze strategi±.
> Ja przynajmniej oczekuje na każd± uwagę. Wszystkie pilnie czytam. Nie ze
> wszystkimi dyskutuję. Ale przyjmuje do wiadomo¶ci.
> SW

No to żeby nie było że mogłem a nie napisałem:

Najpierw:
http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=3240
a po "przeniesieniu":
http://zjazd.zhp.pl/index.php/component/option,com_punbo/Itemid,70/task,viewtopic/id,4/

> [...]

> Projekt zmian w Statucie ZHP
> http://zjazd.zhp.pl/index.php/content/view/13/26/
>
> przewiduje utrzymanie 4-letniej kadencji władz hufca.
>
> W trakcie konferencji strategiczniej odbywajacej się podczas II OZD
> pozwoliłem sobie zgłosić propozycję skrócenia kadencji do 2 lat.
>
> Nie jest to nowa propozycja.
> Pojawia się ona stale, m.in. przy okazji dyskusji o potrzebie
> "odmłodzenia" władz hufców, zwłaszcza komend.
>
> O tym że uznawane jest to "od zawsze" za celowe może swiadczyć choćby to
> że postulat skrócenia kadencji władz pojawił sie już w tzw. "Li¶cie
Krakowskim"
> bed±cym swego rodzaju manifestem KIHAM.
> http://www.forum.zhp.pl/viewtopic.php?TopicID=3194&page=0#35105
>
> cytat:

Moja pierwotna propozycja dotyczyła hufców ale
teraz dodam że w przypadku wprowadzenia OBECNIE
rad choragwi warto zastanowić się czy na najbliższy okres
"testowy" nie wprowadzić 2-letniej kadencji także dla choragwi.
Tak na "wszelki wypadek".

Więc jak ? Napisałem ?
;-))

Czesław