Re: [Czuwaj] Sondaż wyborczy "Czuwaj"

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pią, 23 Wrz 2005, 20:52:19 CEST

| Moje zdanie jest bardzo proste w tym temacie: czy naprawdę "Czuwaj" jako
| czasopismo bądź co bądź reprezentatywne dla ZHP, zeszło już aż tak
| nisko, że musi czerpać zyski z głosów zbieranych w sondażu
| przeprowadzanym drogą wysyłania SMSów?

Już wiem! Cały problem w tym, że patrzysz na "Czuwaj" i moje działania
przez swój sposób patrzenia na świat. :]

A gdybyś przyjął, że intencją zasadniczą i jedyną sondy sms-owej nie jest
zarobek, ale uzyskanie jakiejś (fakt, ułomnej) wiedzy o poglądach
instruktorów, wówczas nie pisałbyś w tak kategorycznych słowach...

Pozdrawiam!
GC

PS: Jeszcze jedno: nie udało mi się znaleźć sondy sms-owej tańszej niż za
1 zł + VAT. Jak ktoś znajdzie, to proszę o kontakt. :) Bo tu naprawdę nie
chodzi o kasę!