Re: [Czuwaj] Burek niejednemu psu na imię

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Sob, 24 Wrz 2005, 07:45:22 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafał" <kmccoy w konto.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 23, 2005 8:27 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Burek niejednemu psu na imię

> "Burek niejednemu psu na imię"
>
> Bardzo Cię proszę, abyś mnie nie obrażał, ani też innych Rafałów.
> Formuując takiej treści tematry jak powyżej, właśnie to robisz.
> Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że wlaśnie obraziłeś mnie dwukrotnie?
> - przyrównując "Rafałów" do psów
> - przyrównując imię psie do tego które noszę - Rafał.
>

> Pozdrawiam (po ludzku, bo cżłowiekiem jestem, a nie psem.)
> Rafał
> Nie pies i nie Burek. :)

Jako Rafal nie czuje sie obrazony - ja tez czasem sie gubie, ktora osoba co
pisze. Dlatego nawet jesli email podpisuje "Viking-Szczecin", to w pasku
adresowym u gory emaila pokazuje sie "hm. Rafal M. Raniowski HR" :)

Polecam to samo rozwiazanie, a nie bedzie: 1) niedomowien, 2) emocji z nimi
zwiazanych.

Pozdrawiam
Viking - Szczecin, czyli Rafal M. Raniowski