[Czuwaj] funkcja statutowa, a zjazd ndzwyczjny

misiek keisim_red w wp.pl
Śro, 28 Wrz 2005, 12:20:39 CEST

Witam, mam banalne pytanie, jeżeli kiedyś już się pojawiło przepraszam z góry. W projekcie statutu jest podział na f. statutowe i f. instruktorskie. Między innymi f. statutowa to f. drużynowego. W którymś z kolei paragrafie jest napisane:

Zjazd nadzwyczajny hufca może zostać zwołany zwoływany jest przez:
1) komendanta komendę hufca,
2) komisję rewizyjną hufca,
3) komendanta komendę chorągwi, z własnej inicjatywy lub na żądanie 1/3 członków zwyczajnych pełniących w hufcu funkcje instruktorskie.
2. Zjazd nadzwyczajny hufca obraduje wyłącznie nad sprawami, dla których został zwołany.

Czy w praktyce oznaczaloby to że mając w hufcu 50 instruktorów z czego 40 drużynowych którzy są niezadowoleni z pracy komendy, to zjazdu nie zwołam bo nie pełnią oni funkcji instruktorskich?
Czy też może funkcja drużynowego jest także f. instruktorską, ??:/
Pozdrawiam ! :)
Michał Markucki