Re: [Czuwaj] krzyze dla powstanców

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Czw, 29 Wrz 2005, 10:40:44 CEST

> [...]
> Arsenał) i kilkaset srodowisk harcerskich.. kilkaset, z ktorych ogromna
> częśc przeszła do ZHR i teraz tych srodowisk jest kilkadziesiat.
>
> Oczywiscie - bardzo bym chcial... nie, zle powiedziane... Uwazam, ze
> wladze
> miasta powinny zauwazyc tę zmianę, a srodowisko ZHR wrecz chciec z nami
> wspolpracowac (w koncu chodzi tu o cel, takze o zyjacych jeszcze ludzi,
> ktorzy ciezko te spory przyjmuja) i - jezeli maja lepsze kontakty z
> miastem - proponowac nam partnerskie uklady.
> Ale z naszej strony troche pokory w tej sprawie nie zaszkodzi.

-
-
> Niestety ale podzielam pogląd, że "naszych" było i jest mało na Powązkach i w innych miejscach związanych z Powstaniem. Moje środowisko reaktywowano w 1981 roku i od kiedy sięgam pamięcią zawsze w harcówce mieliśmy akcenty powstańcze. Przez wszystkie lata kadra dbała o przekazywanie wiedzy o Powstaniu, o miejscach i wydarzeniach. To ważne bo  niestety poziom świadomości młodych ludzi w tym zakresie jest niestety marny.
Prawdą jest to że od jakiegoś czasu wzrosło zainteresowanie a może raczej zaangażowanie ZHP w obchody rocznic Powstania ale sądzę, że imprezy ZHR są dużo bardziej atrakcyjne (oryginalne, ciekawsze). Być może ZHR powinien z nami współpracować ale być może my powinniśmy wyciągnąc rekę???
--

hm. Robert Borzecki
62 WRDH "WYSSOGOTA"

OLIVER TWIST Romana Polańskiego w kinach od 30 września!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D24863&sid=519