[Czuwaj] Ciekawy kontakt dla outdoorowcow :-)

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 30 Wrz 2005, 13:29:57 CEST

> Mówisz - masz:
>
> Zasady organizacji w ZHP spływów kajakowych
> załącznik nr 1 do uchwały Głównej Kwatery ZHP
>
> nr 182/2005 z dnia 9 czerwca 2005 r.
>
> 1.1  W skład kadry spływu obowiązkowo muszą wchodzić:
>

> a)      oraz osoby z odpowiednimi uprawnieniami, mogą to być zamiennie:
>
> instruktor ZHP po ukończonym kursie organizatorów spływów harcerskich
> zatwierdzonym w Głównej Kwaterze ZHP,
>
> przodownik turystyki kajakowej PTTK,
>
> instruktor Polskiego Związku Kajakarskiego (PZKaj),
>
> osoba posiadającą srebrną Turystyczną Odznaką Kajakową PTTK oraz
> [...]
jak dobrze, że w tym roku robiłem tylko rejs, to nie uchroniło od
złamania prawa

ps. czy ktoś z was słyszał o kursie organizatorów spływów harceskich?
a może ktoś organizuje taki przz iternet albo korespondencyjnie, a może
gdzies jest zatwierdzony ramowy plan takiego kursu?

Marcin