[Czuwaj] strona www.zhp.pl

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pią, 7 Kwi 2006, 11:39:06 CEST

czy nie macie  wrazenia  że żeby coś  znaleść na stronie   ZHP  trzeba  byc
odkrywcą że by  znaleść informacje o imprezach   trzeba  wiedziec  ze  sa
takie  dzis  przypomnialem  sobie o     programie  "Gramy w zielone " i
szukałem  infa o niej z  z 5  minut  na  stronie  glownej w  aktualnosciach
nic     ?  specjalnosci   nic  ? ekologiczna    w pierwszym momencie  tez
nic  ale  przez  przypadek  nacisnełem na  link  na  dole  stronie i
jeeeeest nawer rss
A wydaje  mi  sie  że  infa  o  WSZYSTKICH PROGRAMACH I CZY IMPREZACH
POWINNY  BYC  DOSTEPNE Z PIERWSZEJ STRONY BO  ZAPIASANIE SIE NA  NEWSLETTER
TEZ NIE DZIAŁA  .I chodzi nie tylko o nas  harcerzy  zebyśmy  wiedzieli co
sie  gdzie  dzieje  ale  tez o  nasz PR niech   inni  wiedzą że u nas  się
dużo  dzieje.
Czy też macie takie  wrażenie ?

Darek Mołodecki
www.jdm.pl