Odp: Odp: [Czuwaj] pytanie w sprawie obozu

Pią, 7 Kwi 2006, 12:09:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 06 April 2006 22:22
Subject: Re: Odp: Odp: [Czuwaj] pytanie w sprawie obozu

> Koszty dodatkowe obozu (transport na i z obozu sprzetu + kucharka +
> pielegniarka + ratownik ) 3000-4000 zl przy 100 osobach na obozie wychodzi
> po 40 zl na osobe, to mamy narazie 200 zl kosztow

Kucharka i ratownik i pielęgniarka nic nie jedzą? Czy kadra wnosi pełną
płatność za obóz? Liczycie jakąś amortyzację za sprzet? A jakbys mógł mi
konkretnie wyszczególnić gdzie można przetransportować sprzęt i 100 osób (w
obydwie strony) i zmieścić się w 4000 zł. Wydaje mi się, że obóz o którym
piszesz ma dodatkowy wkład własny, który obniża te koszty.

===

I macie własny sprzęt? Bo srodowiska to na wynajmie ZARABIAJĄ. Warto zwrocić
uwage na to słowo.

DJD