[Czuwaj] Re: pytanie w sprawie obozu

Michu michu41 w tenbit.pl
Wto, 11 Kwi 2006, 16:06:01 CEST

podaj mi adres tego SANEPIDu, który pozwolił Ci nie mieć umowy na wywóz
nieczystości oraz przewożenie żywności pojazdem do tego niedostosowanym.....
nas za to ścigali.....  :)

aaa, i powiedzcie mi jeszcze: to są obozy, gdzie opłaca się kadrze badania
zdrowotne....?  raany, zawsze sami sobie to robiliśmy. dlaczego? bo badania
są ważne trochę dłużej niż te 4 wakacyjne tygodnie i przydadzą się też
później.

widzę, że dyskusja kręci się koło $$.
nie ważne za ile jest obóz - koszta trzeba dostosować do członków drużyny.
jak stać nas na wyjazd za 1500zł to jedziemy, jak nie, to kombinujemy - ale
zgodnie z prawem. i w tym momencie nie ważne jest pod egidą jakiego ZHX,
Klubu czy Stowarzyszenia wyjedziemy. ważne jest aby to był obóz HARCERSKI -
prowadzony metodą harcerską i zgodnie z metodyką.
howgh.

michu

odwiedź: www.41bdh.bydgoszcz.com

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek
iharcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 11, 2006 1:23 PM
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: pytanie w sprawie obozu

> Użytkownik Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał:
>  No i później jeden
>  I dlatego harcerz nie ucieka się do działań na granicy
>
> Uważam Piotrze, ze przesadziles
> teraz ja mówie; Pfuj !
>
> Obozy, ktore organizowalem sa calkowicie legalne, a za smieci sanepid nas
nawet pochwalil - ze segregujemy (zbieramy w 3 oddzielne podpisane worki
przed oddaniem rodzicom do bagaznika). Moze umowa z firma nie jest jedynym
dozwolonym prawnie rozwiazaniem ? Dopuszczasz mozliwosc, ze czegos nie
sprawdziles ?

> Uwazam, ze tanie obozy powinny byc podstawa w ZHX, a te drogie alternatywa
dla tych, ktorych na to stac.

> Co do zastrzeżeń merytorycznych, ktore poruszyles - badania lekarskie
kadry w naszym przypadku odpadaja (jestesmy nauczycielami, honorowane sa te
z pracy)
> dowoz produktow spozywczych odbywa sie moja skoda - w tym roku uwzglednie
juz w kosztach zwrot kasy za paliwo (jakies dwa baki na wszystko)

> Wystarczy chciec, aby zrobic oboz spelniajacy wymagania panstwowe za
polowe kosztow ktore podajesz. Calkowicie legalny, zgodny z przepisami
panstwowymi.  I atrakcyjny. I uwazam, ze nalezy takie obozy robic, bo tani
oboz to mozliwosc wyjechania cala druzyna. I wcale nie jest to watpliwe
moralnie czy wychowawczo. Wprost przeciwnie.